ata
ata
ata
UZAKTAN SAĞLIK
UZAKTAN SAĞLIK
DÜNYA ÜNİVERSİTELER ŞAMPİYONASINDA ÖĞRENCİLERİMİZDEN ALTIN MADALYA
Slide
previous arrow
next arrow
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
ata
UZAKTAN SAĞLIK
bağış
UZAKTAN SAĞLIK
DÜNYA ÜNİVERSİTELER ŞAMPİYONASINDA ÖĞRENCİLERİMİZDEN ALTIN MADALYA
previous arrow
next arrow
Shadow

2021 Yılı 2. Dönem Yönetimi Gözden Geçirme Toplantısı Yapıldı

 

[21:28, 09.12.2021] İsmail Yıldız: 2021 Yılı 2. YGG Toplantısı yapıldı. YGG: Dekanlığımızda ve Hastanelerimizde uygulanan Kalite Yönetim Sistemi’nin yeterlilik ve etkinliğinin belirli aralıklarla gözden geçirilmesi ve sürekliliğinin sağlanmasıdır. DEKANLIK VE BAŞHEKİMLİK YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRMESİ(YGG) TOPLANTISI 08 Aralık 2021 Çarşamba, Saat:15.00'te Rektör Prof.Dr.Mehmet KARAKOÇ olmak üzere; Tıp Fakültesi Dekanı Prof.Dr.Cahfer GÜLOĞLU ve Yardımcıları, Başhekim Prof.Dr.Mehmet AKDAĞ ve Yardımcıları, Anabilim / Bilim Dalı Başkanları, Hastane Kalite Yönetim Temsilcisi/Kalite Direktörü, Hastane Yöneticileri ve Yardımcıları, Hastane Birim Sorumluları, Birim Kalite Temsilcileri (BKT) katılımıyla gerçekleşti. Toplantıda aşağıdaki gündem maddeleri ele alındı. 1.
Geçen toplantı kararları ve 2021 yılı 2.Dönem hastane faaliyetlerinin durumu, 2.Kalite Yönetim Sistemi(KYS) ile ilgili iç ve dış hususlardaki değişiklikler; ISO 9001 KYS, ISO 27001 BYS, ISO10002 MYS, ISO 14001 ÇYS, ISO 45001 İSG ve ISO 22000 GYS Standartları, 2.1.Hastane Yeni Organizasyon Yapısı, 3. KYS'nin performansı ve etkinliği ile ilgili bilgi;
3.1.Müşteri memnuniyeti ve ilgili taraflardan gelen geri bildirimler,
3.2.Kalite amaçlarına erişme derecesi,
3.3.Proses performansı ile ürün ve hizmetlerin uygunluğu,
3.4.Uygunsuzluklar ve düzeltici faaliyetler; DUF, URK, GRS sonuçları
3.5.İzleme ve ölçme sonuçları; Bölüm Göstergeleri, Klinik Göstergeler, Süreç Göstergeleri
3.6.Tetkik sonuçları; 2021 yılı 1.Dönem İç Tetkik/ Özdeğerlendirme sonuçları,
3.7.Dış tedarikçilerin performansı,
4.Kaynakların varlığı,
5.Risk ve fırsatları belirleme faaliyetleri için gerçekleştirilen faaliyetlerin etkinliği; Belirlenen
Risklere Yönelik 2021 yılı Kök Neden Analizleri,
6.İyileştirme için fırsatlar; Yönetim Sistemleri ve SKS Değerlendirmeleri,
7.Dilek ve Temenniler.

IMG 20211209 WA0087

IMG 20211209 WA0088

IMG 20211209 WA0089

 

Pin It

Misyon ve Vizyonumuz

MİSYONUMUZ
Hasta, hasta yakını ve çalışan odaklı, çağdaş tıbbi etik ilkelerini benimseyen, Sağlıkta Kalite, Akreditasyon, Verimlilik, Mükemmellik ve Yönetim sistemleri standartlarına uygun ve katılımcı yönetim anlayışı ile bütüncül bir sağlık hizmeti sunmaktır.
VİZYONUMUZ
"Halka Hizmet, Hakka Hizmettir" anlayışıyla, Sağlıkta Kalite, Akreditasyon, Verimlilik, Mükemmellik ve Yönetim sistemleri standartları çerçevesinde, sürekli bilgi ve teknolojisini yenileyebilen, Ülkemizde ve komşu ülkelerde güvenle anılan bir referans hastane olmaktır.

Temel Değerlerimiz

• Hasta, Hasta Yakını ve Çalışan Önceliği,
• Çalışanların aidiyet duygusu, dayanışması ve motivasyonu,
• Eğitim ve Gelişimde Süreklilik,
• Ölçümlere Dayalı Hizmet Planlaması ve Üretimi,
• Kaynakların Etkin Kullanımı,
• Önyargısız Yaklaşım, kalıcı güven
• Bilimsel ve Etik Kurallar,
• Katılımcılık, etkinlik ve etkililik.

İletişim

  • Adres: Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastaneleri
    Başhekimliği, Kampüs, Sur, Diyarbakır, Türkiye 21280
  • Randevu: 0850 480 21 21
  • Santral: 0850 480 21 00
  • Faks: 0 412 248 85 23
  • E-Posta: hastane@dicle.edu.tr
Free Joomla! templates by Engine Templates