Kalite Politikamız ve Stratejilerimiz
Kalite Politikamız ve Stratejilerimiz

Hastanelerimizde, SKS ve SAS’ na uygun sağlık hizmeti vermek için;
- Hasta, hasta yakını ve çalışan memnuniyetini sürekli arttırmak,
- Teşhis ve tedavi ile ilgili işlemler hakkında hastaları bilgilendirerek onaylarını almak,
- Katılımcı bir yönetim anlayışıyla tüm çalışanların deneyim, emek, bilgi, duygu ve düşüncelerini değerlendirmek,
- Çalışanların iletişimini, kaynaşmasını ve motivasyonunu sağlamak için sosyal içerikli programlar uygulamak,
- Hasta, hasta yakını ve çalışan güvenliği konusundaki faaliyetleri desteklemek,
- Çağdaş teknolojiyi kullanarak bilimsel araştırmalarda öncü olmak,
- Bilimsel, vicdani ve etik ilkelerden ödün vermeden çalışmak,
- Her düzeyde eğitimin sürekliliğini sağlamak,
- Sürekli ölçme ve değerlendirme ile hizmet kalitesini arttırarak kalıcı güveni sağlamaktır.