Ana Sayfa
Kalabalık Ortamlar Virüs Yatağı

Kalabalık Ortamlar Virüs Yatağı

Sağlık

Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Prof. Dr. Saim Dayan, havalandırmanın iyi olmadığı kalabalık ortamlarda 200'den fazla virüsün havadan damlacık yolu ile enfeksiyona neden olabildiğini…

More...
Nezle ve Gribe Karşı Nane ve Limon

Nezle ve Gribe Karşı Nane ve Limon

sağlık

Prof. Dr. Abdurrahman Şenyiğit, hafif seyreden grip ve nezleye karşı kesinlikle antibiyotik alınmamasını, nane-limon kaynatılıp içmenin en sağlıklı yöntemlerden biri olduğunu hatırlattı.

More...
4. Ulusal Tıp öğrenci Kongresi” Çalışmaları Başladı

4. Ulusal Tıp öğrenci Kongresi” Çalışmaları Başladı

Kongre

Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Bilimsel Araştırmalar Topluluğunun organize edeceği  (DÜTF-BAT) "4.. Ulusal  Tıp Öğrenci Kongresi" düzenlenecek.

More...
D.Ü.T.F.Hastanelerinde TSE Konferansı Verilecek

D.Ü.T.F.Hastanelerinde TSE Konferansı Verilecek

Kalite

Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanelerinde TS En ISO 9001: 2015 KYS konusunda konferans verilecek.…

More...
DÜTF Hastanelerinin Aldığı Ödüller

DÜTF Hastanelerinin Aldığı Ödüller

Başarı

Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastaneleri 2017 yılı içerisinde gerek kalite yönünden ve gerekse…

More...
Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetlerinde Resüsitasyon Sempozyumu

Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetlerinde Resüsitasyon Sempozyumu

Sempozyum

Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri Derneği, Batman İl Sağlık Müdürlüğü ve Dicle Üniversitesi Hastaneleri tarafından 16.12.2017 tarihinde “RESÜSİST - Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetlerinde…

More...
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Toplantısı Yapıldı

Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Toplantısı Yapıldı

Tagline

34. Fırat Dicle Havzası KBB BBC Dernek Toplantısı 24-26 Kasım 2017'da Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı Konferans salonunda yapıldı.…

More...
İki Yıldız Kararlılık Belgemizi Aldık

İki Yıldız Kararlılık Belgemizi Aldık

Kalite

Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastaneleri olarak, 21-22 Kasım 2017 tarihlerinde İstanbul Zorlu Performans Sanatları Merkezinde katıldığımız 26. Kalite kongresinde; EFQM Mükemmellik modeli Model Esaslı iki yılzı kararlılık belgemizi tüm çalışanlarımız adına aldık.

More...
Kanser Kök Hücreleri ve Klinik Önemi

Kanser Kök Hücreleri ve Klinik Önemi

Kanser

Yakında kanser tamamen tedavi edilemese bile şeker hastalığı gibi kronik bir hastalığa…

More...
576 Organ Nakiline, 576 Yeni Hayat

576 Organ Nakiline, 576 Yeni Hayat

Tagline

Dicle Üniversitesi (DÜ) Hastaneler Başhekimliği tarafından kurulan Organ Nakli Merkezi Hatıra Ormanı'nda 6…

More...
Başhekimliğe Teşekkür Belgesi

Başhekimliğe Teşekkür Belgesi

Tagline

T.C. Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğünden Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastaneleri Başhekimliği yönetimine teşekkür belgesi verildi.…

More...
Hasta Göçü Tersine Döndü

Hasta Göçü Tersine Döndü

Tersine Hasta Göçü

Uzun süreden beri diz eklemi ağrısı çeken ve İstanbul’da gittiği…

More...
Babam Bana Böbreğini Verdi Bende Ona Torun Hediye Ettim

Babam Bana Böbreğini Verdi Bende Ona Torun Hediye Ettim

Organ Nakil Merkezi

Böbrek Naklinden Sonra Doğum Yaptı.

More...
D.Ü. Hastanelerine Türkiye’nin Dört Bir Yanından Hasta Geliyor

D.Ü. Hastanelerine Türkiye’nin Dört Bir Yanından Hasta Geliyor

Ağrı Merkezi

  Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastaneleri, Artık Batı İllerine Sevk veren…

More...
Hasta Yakınlarına Misafirhane Tahsisi

Hasta Yakınlarına Misafirhane Tahsisi

Misafirhane

Çevre il ve ilçelerden gelen hasta ve hasta yakınlarının konaklama ihtiyacını gidermek…

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

E - Randevu

randevu1

E - Sonuçlar

laborutuvar

Şikayet & Öneri

sikayet2

Probel HBYS

E - Rehber

rehber

Yemek Listeleri

yemek1

Organ Nakli Merkezi

organnakli1

İşitme Merkezi

isitmemerkezi

Ağrı Merkezi

agrimerkezi1

Bebek Dostu Hastane

banner logo2

Sağlıkta Kalite

kalite logo

Gebe Bilgilendirme

gebe son

Dicle Üniversitesi Hastaneleri

Hastanemize Geldiğinizde

polikliniklerimiz

Eğer polikliniğimize gelmişseniz; hangi polikliniğimize gelmişseniz direk ilgili polikliniğe giderek "Poliklinik Sekreteri"olan arkadaşlarımız sizleri karşılayacak ve sizlere yardımcı olmak için görevlerini en iyi şekilde yerine getireceklerdir. Polikliniklerimize eğer randevu alarak gelmişseniz randevu saatinden, lütfen en az 30 dakika erken geliniz. Siz geç geldiğinizde, sizden sonraki randevularda aksamalar olduğundan alacağınız hizmette aksama olmaması amacıyla aldığınız randevu saatinden en az yarım saat önce ilgili polikliniğimize başvurunuz.  Randevularınızda yaşanan problemlerinizi Hasta İletişim Birim Sorumlusuna bildiriniz veya poliklinikte bulunan Geri Bildirim Formu ile bize geri dönüş sağlayınız.

Hastanemizdeki tüm süreçlerinizde her türlü yardım talebinizi"Danışma Hizmetleri"görevini üstlenmiş arkadaşlarımıza iletebilirsiniz. Onlar, hastanemizle ilgili her türlü işleyişi iyi bilen ve sizi rahat ettirmek isteyen arkadaşlarımızdır.

 

Poliklinikte işlemleriniz bitip evinize döndüğünüzde, Eğer sağlığınızla ilgili ciddi sıkıntılar yaşadığınızı düşünüyorsanız vakit kaybetmeden Acil Hastanemize (mesai saatleri dışında) başvurunuz.

 

Eğer hastanemizde yatarak tedavi olacaksanız; Size verilen yatış evraklarıyla ilgili kliniğimize başvurunuz. Klinik personellerimiz yatış işlemlerinizi gerçekleştirerek size uygun bir yer belirledikten sonra yatış işlemlerini tamamlamış olacaksınız. Artık doktorlarımız hastalığınıza ilişkin tedavi sürecini başlatmış olacaktır. Fakat değerli eşyalarınızı evde bırakmanızı rica ediyoruz. Ameliyat veya başka bir girişimsel işlem yapılacak ise, tüm ziynet eşyalarınızın çıkartılacağını hatırlatmak isteriz. Yanınızda değerli eşyalar var ise, refakatçinize yada güvendiğiniz bir yakınınıza emanet ediniz.

 

Hemşireniz tarafından size, hastane numaranız ve doğum tarihinizin yazılı olduğu bir kimlik bilekliği verecektir. Bu bilekliği hastanede yattığınız süre boyunca takmanız, işlemlerinizin güvenli yapılabilmesi adına önem taşımaktadır.

Odalarımızda enfeksiyon kontrolünü ve güvenliğinizi sağlamak için yiyecek bulundurulmamasına önem veriyoruz. Buzdolabınızı içecekleriniz için kullanabilirsiniz.

 

Dicle Üniversitesi Hastanelerinde hastalarımızın güvenliğine önem veriliyor. Eğer sorularınız ve endişeleriniz varsa mutlaka bize söyleyin ve anlamadıysanız tekrar sorun. Sağlığınız, doktorunuzun, hemşirenizin ya da diğer sağlık bakım profesyonellerinin size söylediği şeyleri anlamadığınızda utanmanızdan çok daha önemlidir. Güvenliğinizle ilgili herhangi bir şeyi sormaktan çekinmeyin.

 

Hemşire veya doktora yanlış tedaviyi aldığınızı düşündüğünüzde bunu söylemekten çekinmeyin. Uygulanan tedaviye dikkat edin. Doğru tedavileri ve ilaçları doğru sağlık profesyonelleri tarafından aldığınızdan emin olun. Varsayımlarda bulunmayın.

Herhangi bir şey size doğru gelmediğinde hemşire ya da doktora söyleyin.

 

Sizinle ilgilenecek kişilerin ellerini yıkayıp yıkamadıklarına dikkat edin. Sağlık ekibi "sabun ve su"dan daha etkin olan özel el temizleme ürünleri de kullanabilir.

Hemşire ya da doktorunuzun herhangi bir tedavi ya da ilaç uygulamadan önce bilek bandınızı kontrol ederek ya da isminizi sorarak kimliğinizi doğruladığından emin olun. Tanılarınız, uygulanacak tıbbi testler ve tedavi planınız konusunda kendinizi eğitin.

 

Durumunuzla ilgili bilgi isteyin. Hangi ilaçları aldığınızı ve neden aldığınızı bilin. İlaç hataları dünyada en sık yapılan sağlık bakım hatalarıdır. İlaçların amacını sorun. Ayrıca ilacınızın yan etkileri konusunda da sorular sorun.

Bir ilacı tanıyamadıysanız ilacın sizin için olup olmadığını doğrulatın. Ağız yoluyla alınan ilaçları yutmadan önce sorun ve serum-sıvı kaplarının paketlerini okuyun. Eğer bunu yapacak kadar kendinizi iyi hissetmiyorsanız, refakatçinizden sizin için yapmasını isteyin.

 

Eğer serum verildiyse, hemşirenize sıvının "bitmesinin"ne kadar süreceğini sorun. Eğer doğru şekilde damlamadığını düşünüyorsanız hemşirenize söyleyin (çok hızlı ya da çok yavaş).

 

Her yeni bir ilaç aldığınızda, doktorlarınıza ve hemşirelerinize allerjileriniz hakkında ya da geçmişte aldığınız ilaçlara karşı verdiğiniz olumsuz reaksiyonlar hakkında bilgi verin.


Hastanemize Gelmeden Önce

gelmedenonce

Hastanelerimize Gelmeden Önce

Hastanemize Gelemden Detaylar...

 

Hastanemize Geldiğinizde

polikliniklerimiz

 

Hastanelerimize Geldiğinizde

Hastanelerimize Geldiğinizde Detaylar...

 

Hastaneden Ayrılırken

anabina

Hastanelerimizden Ayrılırken

Hastanelerimizden Ayrılırken Detaylar...

 

Ziyaret Politikası

ziyaretciler

 

Ziyaretçi Politikamız

Ziyaretçi Politikamız Detaylar...

 

Hasta Hizmetleri Rehberi

hasta hak

 

Hasta Rehberi

Hasta Rehberi Detaylar...

 

Elektronik Bilgilendirme

elektronik

ELEKTRONİK BİLGİLENDİRME

Değerli Hastamız , hizmetlerimizden  haberdar olmanız için tüm elektronik cihazlar kullanılarak (telefon, çağrı merkezleri, faks, elektronik posta, kısa mesaj hizmeti ) tüm bilgilendirmeleri içeren iletilerin tarafınıza gönderilmesini istemiyorsanız 444 21 77 numaralı Çağrı merkezimizle iletişime geçebilirsiniz.

Elektronik Bilgilendirme ...

 

Refakatçi Politikamız

refakatci

Refakatçi Politikamız

Hastaya refakatçi gerekip gerekmediği hastanın doktoru tarafından belirlenir. 

Refakatçi bir kişiyle sınırlıdır.

Refakatçi Politikamız Detaylar...

 

İletişim Bilgileri

alo

 

İletişim Bilgileri

Dicle Üniversitesi Hastaneleri Başhekimliği
Sur / Kampüs
Diyarbakır
21080
Türkiye

İletişim Bilgileri Detaylar...

 

Haritalar

Adresimiz:
21080 Kampüs Sur
Diyarbakır Türkiye
Çalışma Saatlerimiz
Hafta içi 08:00 - 12:00  ve 13:00 - 17:00
Ziyaret Saatlerimiz: Her gün 13.00-14:00

Vizyonumuz

"Halka Hizmet, Hakka Hizmettir" anlayışıyla, Sağlıkta kalite ve Akreditasyon standartları çerçevesinde, sürekli bilgi ve teknolojisini yenileyebilen, Ülkemizde ve komşu ülkelerde güvenle anılan bir referans hastane olmaktır."

Misyonumuz

"Hasta, hasta yakını ve çalışan odaklı, çağdaş tıbbi etik ilkelerini benimseyen, Sağlıkta kalite ve Akreditasyon standartlarına uygun ve katılımcı yönetim anlayışı ile bütüncül bir sağlık hizmeti sunmaktır."